Friday, April 23, 2004

達明一派(Audio-Visual)

個Blog Ring度突然間人人都講達明。好!一於人講我又講,講埋一份。

第一次聽達明的歌,怕係黃耀明同李麗珍套戀愛季節的主題曲
《Kiss me Goodbye》。套戲我覺得幾悶(我一向不太愛看愛情片),
但首歌就好正,好想錄0黎聽 -- 我屋企無唱機,播唔到唱片,所以通常
係去舖頭錄歌,兩蚊隻錄一首0甘。八十年代無人有咩知識產權概念,我
電腦軟件也好歌曲也好,都係買老翻的。現在就當然唔會0甘做啦!

Anyway,行過好多地方,都搵唔到呢隊叫達明一派的東西。後尾,有日
放學落九龍城,係龍珠二樓聽到間唱片舖個老細係樹播呢首歌,原來佢地
出了隻EP, 入面收錄了呢首歌。稔都唔稔,同佢買帶dup晒成隻碟了。盒
帶後來搬屋唔見咯,只記得有三四隻歌左右。有首叫乜鬼《愛是能源》仲
係佢兩個同個女仔合唱的,隻歌好普通,但黃耀明的唱工就真係正。

無耐,突然多了好多樂隊出來,有Raidas,太極,Beyond,Fundamental
同達明一派。一時間都唔知邊個打邊個。有回睇無線週日下晝個音樂節目,
每隊Band播一首MTV。當時覺得,太極人多但唔好聽,Raidas麻麻地
(實情若然林夕及姓陳的那個唔係我母校舊生,我都未必會留意呢隊0野),
Beyond算幾好聽但怪雞。(那日播"阿拉伯跳舞女郎",著到拉登0甘,覺
得好騎呢。)Fundamental就更加唔掂,但唔知點解陳光榮最後跑出。

0甘多隊,只有達明先係正0野。0個日佢地唱《模特兒》,阿達好樣衰但
又好型,阿明留長頭髮好cool,亦唱得好好。當年人人留Matchy頭,佢
個頭真係好掂0下. (年輕的可以問問長輩如PK_大佬,阿古,長毛或者
寶哥哥,就知以當年的吹剪技術及洗頭水質素而能留到呢個髮型,係好
唔簡單的一回事。)

無耐,石頭記長征都面世了。今次我唔再0甘cheap,買了正版帶咯。
亦由0個時開始,一直聽佢地到家0下。(拆夥後佢地的獨立作品,我
當然都有買啦!)

PS: KISS ME GOODBYE

像流星 閃出愛情 一刻也長記於心
但浮生 飄忽似雲 分開了難再走近

*SO KISS ME GOODBYE 有緣沒有份
都珍貴有過一刻跟你共行
只想一生 都記往你的吻
他鄉裡 作我心窩裡孤燈

#KISS ME GOODBYE 愛是從來沒缺陷
不可以共對一生 心也是真
留往這刻 盡情來熱吻 忘記淚痕
KISS ME GOODBYE

任時光 沖擊愛情 洗出我和你的心
願明天 一身客塵 彼此也能再走近

重唱 *,#

No comments: