Friday, August 13, 2004

炒賣與營銷 (之一)(金融經濟)

剛剛開始出來社會做事時,聽過一位老叔父講,要想係商場上"出位",
必定要精通炒賣和銷售兩套技術。此話怎說?他解釋道:前者能夠訓練
一個人去審時度勢 -- 用黃仁宇的說法,係培養一個人的"大歷史觀";
後者就訓練一個人的口才和反應,從人與人的溝通的過程中學會怎樣觀
人於微,怎樣談判,又怎樣去close一個deal。

股場同歷史一樣,都係人所創造的。分別只係,股市大盤會有圖表給你
看,而歷史材料就沒有。這些圖表只係把人的行為"數字化"罷了。就說
小弟常用的陰陽燭圖表吧,這套系統本來係流行於戰國時代的日本,有
說當時的日本人以技術分析方法應用於農作物市場上,利用過去米市的
價格來預測將來價格的波動,從而賺取利潤。由於當時的歷史背景,該
圖表充斥著很多的"軍事術語",此亦令圖表的數據變得生動和鮮明。


(參考圖表取自prosticks.com)

舉個例:左圖的"三白武士",又稱作"勇往直前",寓義大軍勢如破竹,
有直搗黃龍之氣勢,利好股價;右圖的則叫做"烏雲蓋頂",前鋒推進
受阻,敵軍反攻之兆,絕對的不利股價也。然而,走勢無常型,變動
如棋,係要猜測未來走向,個人覺得非常不智。與其主觀感性出擊,
不若順勢客觀贏錢?資本市場跟賭場一樣,最喜歡收拾及吞噬"有眼光"
和"懶叻"的人,諸君謹記慎記啊!



後記:網友萬力哥哥炒Blogshares炒到縮晒,廿五萬變到得番五萬,
真可憐呀!謹勸萬力哥哥,炒賣之道,貴乎忍耐與靈敏,可以守的話,
就應該守下去,不然,"斬倉"可也。萬力老兄,希望你不會輸到跳崖
啦。:-)

15 comments:

矮肥鈍 said...

多得你呢位股壇好友啦, 唱好個市! one great pawn shop股價持續偏軟呀, 想溝淡都唔敢! >_<

rm501 said...

好呀!! 投資abc 我愛睇呀!! 加油呀收買佬~
什麼叫"射擊之星"呀,"長尾重頭錘"呀,我都很想知道呢~
我不想再做"大鱷點心"了~ haha

另,我個網都係 on list,幫幫手炒起佢~ 無升幅有波幅就夠了~

收買佬 said...

萬力:哎,我以為我有IT楷的魅力,可以越發新股越升嘛!我前前後後
發了五千新股,總股數係原來的double;0甘大的supply,照理應該
係跌,但估唔到搞到大插水!:)

總算迫走個"外資佬",搞到佢損手離場,我個網繼續係我做大股東,正。

501(及大家):幫你地手無問題啦,或者發債籌錢炒起你地,嘻嘻。

真係呢,又批股,又發債炒股,我都幾似一個無良的九線股老細。:)


--- 收買佬

收買佬 said...

501:其實唔使知 0甘多名詞啦,形象化去睇,意會0下個戰局就得啦。
不過,有個網你都可以參考0下:

http://www.prosticks.com.hk/tech_candle_patterns.asp
(我的附圖取自他們,btw.)

但建議你唔好學隻乾坤燭,因為太過鑽牛角尖,實戰唔太0岩用.(IMHO)

至於炒家心態,緊記"潮洲怒漢"金句:

"贏要谷,輸要縮" --- 輸0左唔縮,就要捱啦。:)


--- 收買佬:)

Anonymous said...

請問你有否參考乾坤燭圖(有聚焦點的)來分析股價走勢?
-----萱言

tungpo said...

你隻股愈買愈跌喎!

矮肥鈍 said...

直頭無良啦你! 為擊退外國買家犧牲其他蟻民(實際得我一個), 唔通你條命又係'一將功成萬骨枯'? >:)

Anonymous said...

最衰個game無供股呢味0野,唔係我實會學"大劉","官無義"班賤人
玩"車輪式供股"。:)

--- 收買佬

Xavier said...

有冇看過原復生, 原氏物語? 我看了2,和3. 最近買回#1. (2nd edition 7/2004)
我不懂金融經濟, 但幾好看... 你有冇comment?
:-)

Anonymous said...

Xavier: 無睇過呀!好好睇0架?搵日打0下書釘先。:)

你不懂金融經濟?你唔係炒開美國科技股咩??

--- 收買佬

矮肥鈍 said...

原復生=蔡東豪

收買佬 said...

manics: 收到,多謝。:-)

--- 收買佬

Xavier said...

就係不懂金融經濟 .. 而去炒股, 咁咪大X PAN law :(

Anonymous said...

唔使騰, no problem。。。。陣間幫你睇睇個圖先,money talk
那邊再答你。:)

--- 收買佬

Anonymous said...

寶叔同萬力兩位近來日玩夜玩這個叫Blogshares的遊戲。得承認,
這個遊戲很難玩。首先,批股集資的錢不會落自己袋,批股亦因此
變得無意義;加上股本擴張後不可注銷,十分死板。發債只可以發
三十日期,又唔可以出可換股債卷,更不能自己write自己的option
去套利,好鬼死麻煩。:) 凡此令我很難對這遊戲著迷咯。

--- 收買佬