Saturday, December 01, 2007

週六要上班﹗(社會文化), (電腦科技), (體育世界)

繼續經典廣告


(短片﹕人人搬屋)

從小到大都搞不明白﹐那個麻甩佬只不過向那位女士推介“人人搬屋”﹐
那個女的便開心到投懷送抱﹐小鳥依人了。若說他們是情侶或夫妻的話﹐
那他不會不知道她一直在為搬屋煩惱吧﹖難道那個男人是奸夫﹖而他又
在教那個女的把全屋的東西打包再遠走高飛﹖


Eee PC



收買佬平日要出外見客﹐又要在庭上或開會時做筆記﹐我又喜歡在長途
車旅程中看看錄起的球賽或片集﹐因此很多時都要用到手提電腦﹐然而
Notebook實在太大太重﹐而PDA 或 PMP的屏幕又太小﹐有時會看得很
辛苦. 所以我始終沒有買iPhone﹐而一直都要肩負重擔用那笨又大的
手提電腦。

近日行經灣仔某電腦商場﹐見到這部低廉版的電腦﹐雖然容量不大﹐但
麻雀雖小五臟俱全。既有文書處理器﹐亦有無線上網裝備﹐與及多媒體
軟件。三千元也不用的價錢﹐只是像樣一點的電話的價錢呀﹐越看越覺
得不俗﹗看來我又要大破慳囊了。


誰是歐洲足球先生得主﹖

歐洲足球先生,又稱金球獎,每年都會頒予在歐洲的最優秀球員,到底
那位球員今年會獲獎呢﹖

我就包拗頸, 揀怪腳之王,國米的救世主,以前一直好討厭﹐但近兩年
另眼相看的伊巴謙莫域。

加卡上半年可算以一己之力帶領AC 贏取歐聯冠軍.但係, 佢新球季其實
唔算sharp, 有時, 都幾沉.


(短片﹕伊巴對PSV那個美妙的入球)

反而伊巴轉會後越踢越好, 沒有了昔日的發瘟. 歐聯入PSV的那球, 同
美斯一個扭幾個再射入球一樣0甘經典. 唔同的係, 國米季初好多球員
未谷起, 係那時伊巴頗為當仁不讓, 入了好多球, 好多都好關鍵。國米
今日聯賽同歐聯都0甘好成績, 佢有好大功勞呢。

又﹐美斯早前贏了“最有前途新人獎”﹐這個“最佳男主角獎”﹐應該
不會屬於他了。

又又﹐近二十多年的歐洲足球先生﹐好像全部都在意甲踢球﹐或曾在意
甲長時間踢球﹐祈望有網友能指正或確認一下。

12 comments:

tungpo said...

咦,咁啱呀?我又係昨日去個場度睇到呢部喎,都有啲心思思!

收買佬 said...

灣仔電腦城班友正PK, 扮晒奇貨可居賣貴
原價10% (雖然只係貴$300+), 黃金都係
賣番原價之嘛, 現金有0野送添. :)

tungpo said...

你不如買部用下,再話我知好唔好。

收買佬 said...

無問題.其實我下午已經買了,公價買入,冇
俾電腦城的人屈. 嘻嘻.

總的來說,比想像中好用.但係部機行LINUX,
你或者要睇睇MANUAL 先好玩. 又,我現正係
用部機無線上網打這個REPLY給你的. :)

Hyacinthus said...

哥:你就好啦有部咁輕巧既新機,我都有部新機Dell-D830,不過比而家果部還要重,祗可以愛來罷唔可以隨身行 :(

收買佬 said...

歐國盃決賽週的抽籤結果:

A組 : 瑞士--土耳其--葡萄牙--捷克

B組 : 奧地利--波蘭--德國--克羅地亞

C組 : 荷蘭--法國--羅馬尼亞--意大利

D組 : 希臘--俄羅斯--西班牙--瑞典

chaco said...

A組悶爆,BC明朗,最有趣係D組,瑞典鬥守唔夠希臘,鬥攻唔夠西班牙,能否突圍真係要睇伊巴。

金球獎已改至可頒給全球球員,歐洲足球先生這本地俗稱遲早會改。

tungpo said...

今日行過灣仔,部機話好好賣,遲下要訂先有喎!

收買佬 said...

colin: D 組都好屎0下﹐B 組算
好一點。C 組話就話係死亡之組﹐
但應該會係意法各得七分出線. :)

師兄﹕我去的那間黃金大鋪話他們
是總代理﹐日日有貨返﹐唔使訂渦。
又﹐LINUX 唔係難用﹐你等用開XP
的﹐應該無難度。﹕)

Anonymous said...

收爺
低廉版適合我呢亭低廉人, 拜託你用一輪後寫個用家心得出黎超超.另外, 此機行LINUX ? 唔可以行 window ?

收買佬 said...

飛爺﹕請看我上面最新出的post 啦。

Anonymous said...

我都想買那部 Eee PC ,但此機抄到三千多元,要等價格回落才會考慮。